dijous, 16 d’octubre de 2014

La tardor, temps de bolets

El dilluns 13 d'octubre el vestíbul de secundària va acollir una exposició de bolets que hem d'agrair al micòleg Santi Elena.

En Santi Elena també va tenir la gentilesa de donar a conèixer algunes particularitats del món dels bolets als alumnes de cicle superior i de primer cicle d'ESO. En petits grups, durant el matí a primària i a secundària a la tarda, els alumnes van poder gaudir de les seves explicacions mentre observaven els exemplars exposats.

A l'escola, a cinquè s'està treballant també aquest tema. Els alumnes han fet també una exposició a la seva aula de les espècies més abundants de bolets comestibles que es poden trobar aquesta època a la zona. Així mateix,  podeu trobar el següent mural al passadís:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada